sobota, 15 września 2012

Aktualizacja włosów

W końcu wrzucam zdjęcia pokazujące aktualny stan moich włosów.

Pierwsza seria robiona w pomieszczeniu, druga - na zewnątrz, już przy lekko zachodzącym słońcu (i lekkim wietrze :/). Moje włosy mają kolor ciemnobrązowy, który spora część osób bierze za czarny (aczkolwiek ostatnio coraz ciężej pomylić je z czarnym, dlatego wzięłam się za płukanki). Kolor jest więc najbardziej zbliżony do pierwszych zdjęć, dalsze są pod tym względem znacznie bardziej przekłamane.




Swoją drogą, różnica w kolorach jest naprawdę spora - a pomyśleć, że zdjęcia robione na zewnątrz powstały, aby wierniej oddać faktyczny kolor. Cóż, nie wyszło :).




Musicie mi niestety wybaczyć fatalną jakość zdjęć, ale to i tak maksimum możliwości mojego aparatu :(.


37 komentarzy:

  1. No co tu dużo mówić.. masz boskie włosy! :) Eh nie mogę się doczekać, aż moje będą miały podobną długość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzdycham i zazdroszczę. Na prawdę cudowne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się błyszczą, cudne masz włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie piękne... WOW! Jestem w szoku, muszę się pozbierać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany! Zakochałam się w Twoich włosach! Są niesamowite! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są ;) Co używasz do ich pielęgnacji ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowne, idealne, piękne włosy! Dla mnie jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na 2 pierwszych fotach włosy wyglądają rewelacyjnie !:) Motywują do pielęgnacji i zapuszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite!

    Zapewne wiesz, ale Twoje włosy są wyjątkowo przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa.... są cudnie olśniewająco piękne!:)
    A jak błyszczą.... lustereczko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy super :)
    Mogłabyś kiedyś pokazać swojego kucyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, aczkolwiek będzie dość mizerny - moje włosy niestety nie są ani gęste, ani grube.

      Usuń
  12. piękne <3 niesamowita motywacja dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz naprawdę piękne włosy:) Włosy niestety blakną w wyniku oddziaływania słońca, ale teraz będzie go mniej. Są jednak jakieś zalety jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki blask ! Masz piękne wlosy i wprawiasz mnie w kompleksy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG *-* teraz popadłam w kompeksy przez Ciebie!:D Niesamowite są*-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, dziękuję Wam bardzo, nie spodziewałam się takiej reakcji :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Iv, masz przepiękne, gładkie włosy! Umarłam na ich widok! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne włoski i jak się błyszczą...CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne włosy :) Idealny kolor :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy 'jak z reklamy' :)) są takie wypielęgnowane aż zzdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka tafla! widzę, że też Ci się końcówki wywijają trochę jak mi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wywijają się, do tego na zewnątrz i na boki. Nie lubię tego ;).

      Usuń
  22. wspaniałe włosy!!ach, zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz.
Pamiętaj proszę, że to nie jest miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...