czwartek, 5 lipca 2012

Pielęgnacja włosów w czerwcu

Czerwiec nie był dobrym miesiącem dla moich włosów - choroby, upały, powietrze z klimatyzacji, wszystko to sprawiło, że ich stan się nieco pogorszył. Już dawno tak źle nie wyglądały... Mimo wszystko starałam się jako tako dbać o włosy, głownie za pomocą masek. Olejów prawie że nie używałam, wcierek i suplementów także. Teraz jednak biorę się w garść i mam nadzieję, że po lipcu moje włosy odżyją.

Włosy lekko pofalowane po warkoczu
Stosowałam:

Szampony:
  • Alterra z biotyną i kofeiną
  • Fructis Mega Objętość
Odżywki d/s:
  • Isana z babassu
  • Alterra Granat i aloes
  • Fructis Mega Objętość
Odżywki b/s:
  • Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą
Maski:
  • Isana Asia
  • Timotei Organic Delight
Oleje:
  • Amla
Półprodukty:
  • Gliceryna
  • Keratyna hydrolizowana
  • D-pantenol
  • Proteiny jedwabiu
  • Wyciąg z aloesu
  • Hydrolat różany
  • Olej z jojoba
  • Mleczko pszczele w glicerynie
Inne:
  • Balsam z Organique

12 komentarzy:

  1. ja też olejki coś odpuściłam w czerwcu :(
    za to wcierki i suplementy to na bieżąco u mnie jest
    piękna długość marzy mi się taka, zawsze jak tu wchodzę i widzą długość to och i ach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się one podobają :) i jaka długość ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. drukuje twoje zdjęcie ,wklejam na szafke i bede dązyc do takiej długosci i kondycji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.Ależ piękne są twoje włosy,do takiej długości dążę.
    Wcale nie widać by były umęczone . Na każdym blogu u każdej włosomaniaczki widzę potężne bataliony kosmetyków,u mnie tylko góra dwa szampony w tym jeden męski,jedna kończąca się odżywka i to praktycznie wszystko,oprócz tego w lodówce stoi butla aloesu i oleju lnianego;( na pewno to nadrobię patrząc na te wasze batalie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. końcówki aż się proszą o ścięcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz.
Pamiętaj proszę, że to nie jest miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...