sobota, 2 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca - lipiec

Czas na krótką relację z moich "zmagań" z włosami :).

Lato to dla moich włosów dość ciężka pora roku. W tym okresie większość czasu spędzam w klimatyzowanych pomieszczeniach, czasem zaś przebywając na niesamowitym upale. Tak właśnie minął mi lipiec - albo w biurze/domu, albo na piekielnym słońcu (półtoratygodniowy urlop przyszło mi spędzić w miejscu, w które nie powinno się jeździć o tej porze roku - zakładając, że nie jest się miłośnikiem pogody ekstremalnej).

Moje włosy znoszą to dość dzielnie. Nie rozpieszczałam ich przesadnie nawilżającymi maskami ani kąpielami olejowymi (co nie znaczy, że nie robiłam tego w ogóle), jednak ich kondycja szczęśliwie nie budzi większych zastrzeżeń. Trochę bardziej przyłożyłam się do pielęgnacji skalpu, skrupulatnie wcierając ampułki Rzepa Joanny,  a także różne glinki i Kapoor Kachli na sucho.

Końce podcinałam ostatnio ok. 2 miesiące temu, w rzeczywistości prezentują się nieco lepiej niż na powyższych zdjęciach - były wtedy lekko wilgotne od mgiełki z wody różanej.

Walcząc z oklapniętymi włosami oraz nieciekawym wyglądem cienkich, gładko opadających włosów zafundowałam sobie delikatne cieniowanie przy twarzy - na razie poszło trochę ponad to, co widać na zdjęciu poniżej (zdjęcie wygląda niepozornie, ale te pasma miały nawet 40 cm), może później skuszę się na mocniejszy efekt.

Obwód kucyka: 7 cm
Długość: 84 cm od czubka głowy, 61 cm - pasmo kontrolne 1 , 73 cm - pasmo kontrolne 2


Najczęściej stosowane kosmetyki:

  • szampon Lush Rehab
  • szampon Alterra z kofeiną
  • szampon  Natura Siberica Objętość i Pielęgnacja
  • żel Facelle 
  • odżywka Alterra z granatem
  • odżywka Daiso Japan różana
  • odżywka Beatwell 
  • balsam  na kwiatowym propolisie
  • maska Lush Jasmine & Henna
  • maska Planeta Organica Marokańska 
  • wcierka Joanna Rzepa
  • glinki: ghassoul, zielona, błękitna
  • Kapoor Kachli
  • serum CHI
  • Shauma Beauty Oil


18 komentarzy:

  1. jejku twoje włosy są jak tafla! świecą zdrowym blaskiem!!!! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne, piękne i błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem kondycji Twoich włosów!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne. No i ta długość, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie długie! I piękne jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  6. ile masz lat ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Domyślam się czemu Cię nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie! www.cowkosmetykachpiszczy.blogspot.com na razie jest to początek wiec można powiedzieć, że raczkuję jednak mam nadzieje, że to co w głowie już gotowe uda się przekazać na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w Twoim boskich włosach!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! nie dość, że głębia koloru cudowna to jeszcze takie długie, zazdroszczę gorąco i oczywiście wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ideal! Idealna dlugosc, mega blyszczace i zdrowe wlosy, takie wlasnie bym chciala i moj ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie Ty masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego już nie piszesz bloga... ? Wielka szkoda.. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze Cie juz Nie ma tu:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pružamo lijek za liječenje raznih zdravstvenih problema, koristeći droge koja je pružena i žitarica može u potpunosti izliječiti bolest.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne, gęste i lśniące włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. �� Piękne włosy, może jakaś aktualizacja? Po kilku latach to byłoby mega ciekawe! ��

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz.
Pamiętaj proszę, że to nie jest miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...