sobota, 2 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca - lipiec

Czas na krótką relację z moich "zmagań" z włosami :).

Lato to dla moich włosów dość ciężka pora roku. W tym okresie większość czasu spędzam w klimatyzowanych pomieszczeniach, czasem zaś przebywając na niesamowitym upale. Tak właśnie minął mi lipiec - albo w biurze/domu, albo na piekielnym słońcu (półtoratygodniowy urlop przyszło mi spędzić w miejscu, w które nie powinno się jeździć o tej porze roku - zakładając, że nie jest się miłośnikiem pogody ekstremalnej).

Moje włosy znoszą to dość dzielnie. Nie rozpieszczałam ich przesadnie nawilżającymi maskami ani kąpielami olejowymi (co nie znaczy, że nie robiłam tego w ogóle), jednak ich kondycja szczęśliwie nie budzi większych zastrzeżeń. Trochę bardziej przyłożyłam się do pielęgnacji skalpu, skrupulatnie wcierając ampułki Rzepa Joanny,  a także różne glinki i Kapoor Kachli na sucho.

Końce podcinałam ostatnio ok. 2 miesiące temu, w rzeczywistości prezentują się nieco lepiej niż na powyższych zdjęciach - były wtedy lekko wilgotne od mgiełki z wody różanej.

Walcząc z oklapniętymi włosami oraz nieciekawym wyglądem cienkich, gładko opadających włosów zafundowałam sobie delikatne cieniowanie przy twarzy - na razie poszło trochę ponad to, co widać na zdjęciu poniżej (zdjęcie wygląda niepozornie, ale te pasma miały nawet 40 cm), może później skuszę się na mocniejszy efekt.

Obwód kucyka: 7 cm
Długość: 84 cm od czubka głowy, 61 cm - pasmo kontrolne 1 , 73 cm - pasmo kontrolne 2


Najczęściej stosowane kosmetyki:

  • szampon Lush Rehab
  • szampon Alterra z kofeiną
  • szampon  Natura Siberica Objętość i Pielęgnacja
  • żel Facelle 
  • odżywka Alterra z granatem
  • odżywka Daiso Japan różana
  • odżywka Beatwell 
  • balsam  na kwiatowym propolisie
  • maska Lush Jasmine & Henna
  • maska Planeta Organica Marokańska 
  • wcierka Joanna Rzepa
  • glinki: ghassoul, zielona, błękitna
  • Kapoor Kachli
  • serum CHI
  • Shauma Beauty Oil


18 komentarzy:

  1. jejku twoje włosy są jak tafla! świecą zdrowym blaskiem!!!! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne, piękne i błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem kondycji Twoich włosów!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne. No i ta długość, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie długie! I piękne jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  6. ile masz lat ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Domyślam się czemu Cię nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie! www.cowkosmetykachpiszczy.blogspot.com na razie jest to początek wiec można powiedzieć, że raczkuję jednak mam nadzieje, że to co w głowie już gotowe uda się przekazać na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w Twoim boskich włosach!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested
    to see if it can survive a thirty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views.
    I know this is totally off topic but I had to share it with
    someone!

    Also visit my website ... somatodrol funciona

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! nie dość, że głębia koloru cudowna to jeszcze takie długie, zazdroszczę gorąco i oczywiście wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ideal! Idealna dlugosc, mega blyszczace i zdrowe wlosy, takie wlasnie bym chciala i moj ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział:)
    http://lovelyhairtherapy.blogspot.co.uk/2015/05/zaproszona-do-udziau-w-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego już nie piszesz bloga... ? Wielka szkoda.. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze Cie juz Nie ma tu:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pružamo lijek za liječenje raznih zdravstvenih problema, koristeći droge koja je pružena i žitarica može u potpunosti izliječiti bolest.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz.
Pamiętaj proszę, że to nie jest miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...